GOOGLE ADS UITBESTEDEN

Wil jij meer relevante bezoekers op je website ontvangen, en tegelijk de waarde van ieder bezoek verhogen? Meer leads en sales: ontdek de voordelen van Google Ads uitbesteden bij MediaGarant. Onze specialisten zetten jouw website bovenaan in de zoekmachine. Nu ook met een gratis consult, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. 

Wat is Google Ads?

Adverteren met Google Ads wordt steeds populairder en is ook wel bekend als Search Engine Advertising (SEA). Het is de snelste en meest effectieve methode om bovenaan in de zoekmachine te komen. Veel mensen vragen zich evenwel af: ‘wat is Google Ads?’. Google Ads is het programma van waaruit je als bedrijf of zzp’er kunt adverteren in de zoekmachine. Starten met advertising? Samen selecteren we de beste zoekwoorden- en termen voor jouw Google Ads campagne. Deze brengen we samen in een zoekwoorden advertentie, waarmee jij direct zichtbaar bent voor de gewenste doelgroep.

Voordelen Google Ads

Onze Google Ads specialisten verzorgen, beheren en optimaliseren all-in advertentie campagnes waarmee jij online het verschil maakt. Online adverteren zorgt ervoor dat je helemaal bovenaan komt te staan in de zoekmachine, uiteraard vóór je concurrenten. Dat resulteert in waardevolle bezoekers op je website en natuurlijk meer leads/sales. Wat zijn de grootste voordelen van Google Ads bij MediaGarant?

✔ Bereik efficiënt de gewenste doelgroep
✔ Verhoog de waarde van website bezoekers
✔ Korte lijntjes met een Google Ads specialist
✔ Snelle en meetbare resultaten

Wil je Google Ads uitbesteden en laten beheren door MediaGarant? Onze Google Ads specialisten gaan graag het gesprek aan. Kies uit verschillende pakketten en geef een directe impuls aan je online resultaten. Waarom kiezen we voor meerdere pakketten? We willen Google Ads toegankelijk maken voor iedere ondernemer en elk type bedrijf. Ook kunnen campagnes verschillen op basis van complexiteit. Bij MediaGarant kies je het pakket dat bij jou past.

Google Ads uitbesteden? Voor bedrijven is het the way to go. Wist je dat we ook Google Partner zijn? Een garantie voor de beste resultaten vind je hier!

Google Ads uitbesteden

“Veel ondernemers missen de tijd en expertise om aan de knoppen te draaien. Google Ads uitbesteden betekend jezelf ontzorgen. Laat ons het technische werk doen. Zo kun jij de focus leggen waarop jij echt goed bent. “

Analyse en advies

Google Ads campagne: analyse en advies

Uw eigen gecertificeerde Google Ads specialist verzorgt een uitgebreide analyse over de concurrentie, aantrekkelijke zoekwoorden- en termen, wij zullen brainstormen en adviseren je over de kansen op je eigen website. De focus ligt daarbij op een campagne die zowel aan de voorkant als achterkant staat als een huis. U wordt na de analyse ingelicht over de bevindingen en u kunt in die fase nog aanpassingen maken. Zijn wij er uit? Dan kan de campagne live! Ontvang meer website bezoekers én verhoog de waarde door te sturen op leads en omzet!

Campagne optimalisatie

Nadat de campagne life gaat is jouw Google Ads specialist doorlopend op de achtergrond bezig met het monitoren en optimaliseren van de campagne. Tijdens de campagne wordt er veel data verzameld. Uw specialist zal deze data interpreteren en op basis daarvan actie ondernemen. De data en de acties worden gerapporteerd en maandelijks naar u gestuurd. Zo bent u ook op de hoogte van de voortgang!

Campagne optimalisatie
Google Ads specialist

Google Ads specialist

Ben je op zoek naar een Google Ads specialist? Al onze medewerkers beschikken over een erkende Google Partner certificering. Om de kwaliteit te waarborgen worden onze specialisten jaarlijks opnieuw getoetst door Google. Zo weet je zeker dat je zonder zorgen jouw campagnes aan ons over kan dragen. Onze specialisten bieden zowel in het voortraject als tijdens de campagne ondersteuning. Dit doen wij zowel telefonisch als via de mail. Zij fungeren als jouw persoonlijke aanspreekpunt en verzorgen de analyse, opbouw en optimalisatie van de campagne.

Google Ads uitbesteden kosten

We hebben dagelijks contact met ondernemers die vragen hebben over de kosten van Google Ads. Logisch, want je wilt bovenaan komen in Google en het liefst zo efficiënt mogelijk. Op basis van je campagne budget kunnen we exact vertellen wat je kunt verwachten en op welke termijn. En zoals we je al eerder vertelden, is het grote voordeel van Google Ads het snelle resultaat. Je kunt vanaf de start van de campagne al bovenaan staan in Google, en dat op de zoekwoorden en zoektermen die we samen hebben bepaald. Succes gegarandeerd!

Om het je zo makkelijk mogelijk te maken, maken we bij MediaGarant gebruik van maatwerk pakketten. Dat maakt Google Ads uitbesteden nog leuker. Vier maatwerk oplossingen. Nadat je op de pakketten klikt kun je zelfs een gratis consult aanvragen! Zo helpen we je laagdrempelig op weg naar online succes.

Google Ads pakketten prijzen

De Google Ads pakketten hebben een standaard looptijd van 3 maanden. In deze periode staat jouw website bovenaan in de zoekmachine; vóór je concurrenten, als eerste zichtbaar voor de doelgroep. Dat wil je toch?

Wil je een Google Ads pakket voor één of twee maanden proberen? Neem dan contact met ons op.

Google Ads campagne

Wanneer je een Google Ads campagne uitbesteedt, dan wil je er zeker van zijn dat alles van A tot Z is geregeld. Advertising is een interessant spel, waarin je in elke stap de juiste keuzes moet maken. Jij weet wie je wilt bereiken, en wij zorgen voor de juiste match aan de hand van een concrete zoekwoorden- en doelgroep analyse. Wil je een Google Ads campagne opzetten? Dat kan je met een gerust hart overlaten aan onze Google ads specialist.

We stoppen echter niet na de opzet. Dankzij een geoptimaliseerde Google Ads campagne blijft jouw website op #1 staan. Optimalisatie houdt in dat we jouw doorlopend versterken op basis van het gedrag van de doelgroep. De zoektermen die minder goed presteren worden op een laag pitje gezet, dan wel verwijderd uit de campagne. De sterke zoektermen worden nog verder geoptimaliseerd. Daarmee zal jouw Google Ads campagne gedurende de looptijd alleen maar beter gaan presteren.

Display advertising

Iedereen met een eigen website of webshop wil groeien in de vorm van meer, maar vooral waardevolle bezoekers. Het is advertising middels banner ads die worden weergegeven binnen het Google netwerk, waaronder miljoenen websites vallen. Op basis van je doelgroep en targeting worden jouw banner ads uitsluitend vertoond op relevante websites. De voornaamste doelen van display advertising zijn ‘branding’ (zichtbaarheid) en ’traffic’.

Remarketing

Wat is remarketing? Een deel van de bezoekers op je website zullen weer vertrekken zonder een conversie of contactmoment. Zonde! Dankzij remarketing kan je deze mensen opnieuw ’targeten’, waardoor remarketing ook wel (ten onrechte) retargeting wordt genoemd. Het doel is dan ook hetzelfde: verlaten bezoekers je website, dan kan remarketing ervoor zorgen dat ze nog eens terugkomen om wél een conversie uit te voeren.

Lees ook..

Waarom adverteren op Google?

Adverteren op Google kent verschillende voordelen. In elke fase van de customer journey wil jij aanwezig zijn; vanaf de oriënterende fase tot de aankoop. Binnen Google Ads zullen we de campagne daarop afstemmen met op maat gemaakte advertenties, passend binnen elke fase. We sturen op een waardevolle CTR, niet altijd op de hoogste CTR, zodat jouw bezoekers ook écht binnen de doelgroep vallen. Juist daarom is de markt-, doelgroep- en concurrentieanalyse voorafgaand aan de zoekwoorden campagne essentieel. Bekijk hoe we in elke fase van de Google Ads campagne te werk gaan om te zorgen voor waardevolle bezoekers op je website, waarmee we de kans op een conversie groter maken.

SEA uitbesteden

Waarom Google Ads uitbesteden bij MediaGarant?

Dankzij Google Ads maken we jouw bedrijf, missie en visie zichtbaar op internet. Je website wordt uitsluitend weergegeven op relevante zoektermen, waardoor elke nieuwe bezoeker op je website super relevant is. Dat maakt Google Ads snel, efficiënt en waardevol. Waarom kies je voor Google Ads bij MediaGarant?

✔ Eigen accountmanager: verzekerd van de beste  ondersteuning en een vast aanspreekpunt.
✔ Een hoge Return On Ad Spend (ROAS): waarde voor iedere uitgegeven euro.
✔ Rapportage van de gemeten resultaten, begrijpelijk voor jou als klant (!).
✔ Gegarandeerd de gewenste expertise én output.

Start vandaag nog met Google Ads, SEA of display advertising bij MediaGarant.

Instagram uitbesteden foto 2

Veelgestelde vragen – SEA uitbesteden

SEA staat voor Search Engine Advertising, onderdeel van Google Ads. Je kiest hier voor adverteren op zoekwoorden, met als doel bovenaan komen in de Google zoekmachine. Op basis van onder meer je biedstrategie, zoekwoorden en concurrentie worden de advertenties weergegeven bij zoekopdrachten van de doelgroep. Lees meer op onze pagina 'Wat is SEA?'.

Google Ads is een interessant advertentieprogramma. Voor (startende) ondernemers kan het echter ook gecompliceerd zijn. En omdat je werkt met een eigen budget, wil je efficiënt werken. Dat wil zeggen: meer relevante bezoekers op je website verwelkomen tegen de laagst mogelijke kosten. Door Google Ads uit te besteden ben je daarvan verzekerd. Start samen met MediaGarant: vanaf de introductie en opstartfase tot de optimalisatie realiseren we jouw online doelstellingen.

Google Ads uitbesteden zorgt ervoor dat jij geen tijd en overbodig budget hoeft te besteden aan dingen die niet leiden tot het gewenste resultaat. Als Google Partner beschikken we over de tools en expertise om jouw campagne van A tot Z in te richten, waarmee we meer leads en conversies genereren. Jouw campagne bereikt een doelgroep die actief op zoek is; jij beschikt over de juiste advertenties om deze waardevolle doelgroep naar de website te trekken.

Bij MediaGarant betaal je eenmalige opstartkosten ter waarde van 299 euro. Je ontvangt een uitgebreide consult waarin we de doelstellingen bespreken, zorgen ervoor dat alle koppelingen klaar staan, organiseren de conversietracking en voeren een zoekwoorden onderzoek uit. Vervolgens zetten we de campagne klaar en zorgen voor de juiste targeting. Daarmee staat alles klaar om jouw campagne succesvol te maken!

De afkorting CPC betekent Cost Per Click. Het is de prijs voor één click op de advertentie. Je kunt deze ‘klikprijs’ helemaal vrij laten, maar dan loop je wel het risico dat je te veel geld uitgeeft ten opzichte van de Return On Investment (ROI). We kiezen daarom vaker voor een max-CPC.

Google Ads is de snelste, en daarmee de meest effectieve manier om je doelgroep te bereiken op het internet. Je ontvangt, mocht je voor Google Ads kiezen, binnen zeer korte tijd nieuwe en waardevolle bezoekers op je website. Adverteren in de zoekmachine betekent dat jouw website bovenaan te vinden is, waarmee je altijd zichtbaar en vindbaar bent. Omdat de doelgroep actief op zoek is naar een product of dienst, stijgt het conversiepercentage; het aandeel van bezoekers dat overgaat tot een conversie. En waar elke klik waardevoller is, verspil je geen budget meer aan diensten die niet voor het gewenste resultaat zorgen. The way to go.

Bij MediaGarant kiezen we voor verschillende pakketten. Ieder bedrijf kan zodoende haar eigen budget bepalen. Binnen dat budget verzorgen we voor jou het optimale resultaat.

De kosten voor een Google Ads campagne hangen af van de complexiteit. Uit ervaring weten wij dat met een hoger budget jouw campagne nóg beter te vinden is. Ook zaken als CPC, klikfrequentie en doelgroep omvang bepalen de kosten voor een Google Ads campagne.

Display advertising is een andere vorm van reclame maken binnen Google Ads. Dit zijn de statische of dynamische banner ads die je op websites kunt tegenkomen. De banner advertentie is uitsluitend zichtbaar binnen het Google Netwerk en kan worden geoptimaliseerd op basis van de keuzes die je maakt: doelgroep, targeting, websites en meer.

Google Ads en Display Advertising verschillen op diverse onderdelen van elkaar. Zo richt je je binnen een Display campagne meer op de 'latent zoekende'. De koopintentie ligt bij deze doelgroep iets lager, maar je kunt hen wel activeren met een sterke banner en call-to-action. Google Ads richt zich ten opzichte van Display ads meer op de 'actief zoekende'. Zij vertonen een hogere zoekintentie. Binnen de salesfunnel kunnen Display en Google Ads elkaar zodoende wel effectief aanvullen.

Display advertising heeft twee voordelen: branding en bezoekers. De zichtbaarheid voor je doelgroep (branding) gecombineerd met relevante bezoekers op je website. Een aanvullend interessant voordeel van Display Advertising, is dat je jouw boodschap beeldend kunt maken. Uit onderzoek blijkt dat mensen hier erg gevoelig voor zijn. Anders gezegd: een beeld zegt meer dan duizend woorden. Het klinkt als een goedkope slogan, maar in de praktijk klopt het wel. Een sterk beeldmerk en goede call-to-action kunnen het verschil maken in Display Advertising.

Met remarketing kan je ‘verloren bezoekers’ terug laten komen op je website. Dankzij cookies en een pixel op je website zijn deze bezoekers te volgen, en op andere websites en social media platformen opnieuw te benaderen middels display ads.

De opstartfase van een Google Ads campagne is cruciaal. Hierin bepalen we wat je doelgroep en doelstelling is, welke zoekwoorden je wilt gebruiken en wat de biedstrategie gaat worden. Nadat we een uitgebreide markt,- concurrentie- en zoekwoordenanalyse hebben uitgevoerd, is alles gereed om de campagne te starten. Vervolgens zal optimalisatie ervoor zorgen dat je de best mogelijke resultaten ontvangt, ongeacht het budget dat je wenst te gebruiken. Optimalisatie bestaat uit het selecteren van de beste zoektermen, om-batterijen van minder goed scorende advertenties en bijsturen van de biedstrategie. Daarmee groeit het resultaat van jouw campagne gedurende de looptijd.

Na afloop van de campagne worden de resultaten nogmaals besproken, en kan je er als bedrijf voor kiezen de campagne te verlengen.