{"id":7528,"date":"2021-11-02T10:45:33","date_gmt":"2021-11-02T10:45:33","guid":{"rendered":"https:\/\/mediagarant.nl\/?page_id=7528"},"modified":"2021-12-13T09:05:48","modified_gmt":"2021-12-13T09:05:48","slug":"instagram-adverteren","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/mediagarant.nl\/instagram-adverteren\/","title":{"rendered":"Instagram adverteren"},"content":{"rendered":"[vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false” css=”.vc_custom_1636109418149{padding-top: 200px !important;background-image: url(https:\/\/mediagarant.nl\/wp-content\/uploads\/2021\/09\/seo-uitbesteden-scaled.jpg?id=6796) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][mk_fancy_title strip_tags=”true” tag_name=”h1″ color=”#ffffff” size=”70″ txt_transform=”uppercase” font_family=”none” align=”center”]\n
Adverteren op Instagram? Zeker! Veel bedrijven moeten de kansen van Instagram als kanaal voor social media marketing nog ontdekken, en wij kunnen je daarbij helpen. Zowel Business-to-Business (B2B) als Business-to-Consumer (B2C) marketing kan op dit netwerk worden ondergebracht. In de VS maken de grote kleding- en sportmerken al enige tijd gebruik van Instagram adverteren, en ook in Nederland wordt dit kanaal langzaam, maar zeker trending. Ontdek hoe Instagram adverteren kan bijdragen aan meer websiteverkeer, leads en conversies.<\/p>\n
Bedrijven kunnen middels Instagram ads betaald promotie maken voor producten en diensten. Evenals bij Facebook ads<\/a><\/strong>, komen ook de advertenties binnen Instagram terecht op de tijdlijn. Begin je als klein merk met Instagram, en kies je binnen de promotie voor onbetaalde berichten, dan kan het opbouwen van een community veel tijd en energie kosten. Dankzij Instagram adverteren, waar de focus ligt op betaalde promotie, kunnen zelfs de kleinste merken hun doelgroep effectief bereiken.<\/p>\n Waar Facebook al een aantal jaren gevestigd is binnen de social media, is Instagram vooral in de afgelopen jaren flink aan het groeien. Waarin verschilt Instagram van Facebook?<\/p>\n Facebook is sterk gericht op het opbouwen van een online community. Je kunt een boodschap grotendeels vormgeven in tekst, en in mindere mate in beeld. Bij Instagram is dit juist andersom. Dit platform profiteert juist van haar visuele voordelen. Je kunt je boodschap hier met afbeeldingen en video\u2019s op de tijdlijn weergeven. Beide kanalen werken vrijwel even goed voor lead generatie, te meer omdat Facebook en Instagram effici\u00ebnt te combineren zijn binnen het Business account. Wil je jouw product of dienst visueel overbrengen op de doelgroep, dan heeft Instagram evenwel een duidelijke voorkeur.[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/3″][mk_padding_divider][vc_single_image image=”7531″ img_size=”300×400″ alignment=”center”][vc_column_text align=”center” css=”.vc_custom_1636109629085{margin-bottom: 0px !important;}”]”Bij instagram is het nog belangrijker om beeldend te communiceren. Onze designers zorgen ervoor dat jouw boodschappen voldoen aan de laatste trends en sturen altijd op tastbare resultaten uit social media marketing.”<\/strong><\/em>[\/vc_column_text][mk_button dimension=”two” corner_style=”full_rounded” size=”large” url=”https:\/\/mediagarant.nl\/actie-facebook-2\/” align=”center” bg_color=”#f28e3c”]INSTAGRAM ADVERTEREN UITBESTEDEN[\/mk_button][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][mk_divider style=”thick_solid” border_color=”#ec6416″][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1636116966686{margin-bottom: 0px !important;}”]\n Instagram als social media kanaal bezig is aan een opmars. Inmiddels zijn zeker 5 miljoen Nederlanders aangesloten bij het sociale platform. Daarmee is Instagram na Whatsapp, Facebook en YouTube het meest gebruikte netwerk. Alle reden voor jouw merk om hier ook te netwerken en een eigen community op te bouwen. De ambassadeurs van jouw merk zijn te vinden op Instagram.<\/p>\n Als kanaal biedt Instagram meerdere advertentie mogelijkheden. Steeds meer merken maken gebruik van zogenaamde influencers, welke jouw merk op een, niet altijd even subtiele manier uitdragen. Je kunt het echter ook laagdrempelig en dichter bij jezelf houden. Dit zijn de opties voor Instagram adverteren:[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”2\/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1635512477718{margin-bottom: 0px !important;}”]\n Adverteren op Instagram: steeds meer bedrijven maken die bewuste keuze. En het gaat al lang niet meer alleen om bedrijven die zich uitsluitend willen richten op de jonge doelgroep; ook de oudere generaties stappen massaal over op Instagram. Binnen het domein social media adverteren<\/a><\/strong>\u00a0is Instagram \u00e9\u00e9n van de meest interessante kanalen geworden. Ontdek de voordelen van Instagram adverteren:<\/p>\nWat is het verschil tussen Instagram en Facebook?<\/h2>\n
Wist je dat?<\/em><\/h3>\n
\n
Voordelen van Instagram adverteren<\/h2>\n
\n