{"id":6463,"date":"2021-08-17T12:30:58","date_gmt":"2021-08-17T12:30:58","guid":{"rendered":"https:\/\/mediagarant.nl\/?page_id=6463"},"modified":"2021-11-26T10:08:22","modified_gmt":"2021-11-26T10:08:22","slug":"remarketing","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/mediagarant.nl\/google-ads-uitbesteden\/remarketing\/","title":{"rendered":"Remarketing"},"content":{"rendered":"[vc_row fullwidth=”true” css=”.vc_custom_1632148703984{padding-top: 200px !important;background-image: url(https:\/\/mediagarant.nl\/wp-content\/uploads\/2021\/08\/wat-is-sea-2.jpg?id=6700) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][mk_fancy_title strip_tags=”true” tag_name=”h1″ color=”#ffffff” size=”70″ force_font_size=”true” size_phone=”24″ font_weight=”900″ txt_transform=”capitalize” letter_spacing=”1″ margin_bottom=”0″ font_family=”none” align=”center”]REMARKETING[\/mk_fancy_title][vc_empty_space height=”100px”][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”2\/3″][mk_padding_divider][vc_column_text css=”.vc_custom_1631798730294{margin-bottom: 0px !important;}”]Remarketing, wat is dat precies? Wil je net een stapje verder gaan om \u2018verloren bezoekers\u2019 terug te halen naar je website, dan is remarketing buitengewoon effici\u00ebnt. Misschien is het je als consument al eens opgevallen: advertenties die je op social media krijgt te zien, zijn gebaseerd op eerder vertoond (zoek)gedrag. Heb je net een nieuw jurkje of flitsende schoenen bij je favoriete webshop bekeken? Grote kans dat je twee minuten later advertenties ziet van diezelfde items. Het doel van remarketing? Jou bewust en onbewust overtuigen om een aankoop laten doen.<\/strong><\/p>\n

Wat is remarketing?<\/h2>\n

Remarketing is een cyclus waarin iedere bezoeker van je website een eigen tracking pixel krijgt. Een pixel is een stukje code dat je overal op je website kunt plaatsen, en waarmee je meer informatie ontvangt over het gedrag van je bezoekers. De consument wordt gevolgd vanaf de entree tot het moment dat hij of zij de website weer verlaat. Verlaat de bezoeker de website zonder een conversie? Dan wordt remarketing interessant. Als bedrijf kan je deze \u2018verloren bezoekers\u2019 middels dynamische remarketing opnieuw benaderen met maatwerk display ads. Deze laten producten zien die door de bezoeker zijn opgezocht, en zodoende aansluiten op de persoonlijke voorkeuren, waarmee de kans groot is dat men middels een klik op de banner terugkeert op de website. Remarketing wordt dankzij de hoge conversiewaarde steeds vaker gebruikt als onderdeel van Google Ads<\/a>.<\/p>\n

Zijn bezoekers \u00e9cht ge\u00efnteresseerd in je producten? Wanneer zij besluiten terug te keren op je website, dan is dit de volgende stap binnen het AIDA model. Zij zijn niet alleen ge\u00efnteresseerd (Interest), maar vertonen ook het verlangen om je product te kopen (Desire). Remarketing kan zodoende ook worden gezien als een vorm van AIDA marketing. Het doel is om nieuwe en terugkerende bezoekers de volledige klantcyclus te laten doorlopen, tot de fase Action: een aankoop of actieve lead.[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/3″][mk_padding_divider][vc_single_image image=”7176″ img_size=”300×400″ alignment=”center”][vc_column_text align=”center” css=”.vc_custom_1632903045869{margin-bottom: 0px !important;}”]“Remarketing is de perfecte tool om jouw verloren bezoekers terug te halen. Verlaten jouw klanten het winkelwagentje? Dan kunnen wij door middel van een doeltreffende boodschap ze overtuigen terug te keren!”<\/strong><\/em>[\/vc_column_text][mk_button dimension=”two” corner_style=”full_rounded” size=”large” url=”https:\/\/mediagarant.nl\/google-ads-uitbesteden\/” align=”center” bg_color=”#f28e3c”]REMARKETING UITBESTEDEN[\/mk_button][\/vc_column][\/vc_row][vc_row fullwidth=”true” fullwidth_content=”false” css=”.vc_custom_1629108793897{background-color: #ffffff !important;}”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1633687747454{margin-bottom: 0px !important;}”]\n

Dynamische remarketing<\/span><\/h3>\n

Zijn er voorwaarden verbonden aan remarketing? Zeker! Om dit instrument in te kunnen zetten moet je website voldoen aan specifieke voorwaarden. Omdat remarketing in grote mate afhankelijk is van bezoekersdata, is dit een belangrijke pijler. De voorwaarden om remarketing in te kunnen zetten verschillen per kanaal.\u00a0<\/span><\/p>\n