{"id":6418,"date":"2021-08-19T10:04:34","date_gmt":"2021-08-19T10:04:34","guid":{"rendered":"https:\/\/mediagarant.nl\/?page_id=6418"},"modified":"2021-11-19T08:37:21","modified_gmt":"2021-11-19T08:37:21","slug":"display-advertising","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/mediagarant.nl\/google-ads-uitbesteden\/display-advertising\/","title":{"rendered":"Display advertising"},"content":{"rendered":"[vc_row fullwidth=”true” css=”.vc_custom_1632143280060{padding-top: 150px !important;background-image: url(https:\/\/mediagarant.nl\/wp-content\/uploads\/2021\/09\/untitled-design-max-quality-26.jpg?id=7165) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column][mk_fancy_title strip_tags=”true” tag_name=”h1″ color=”#ffffff” size=”70″ force_font_size=”true” size_phone=”24″ font_weight=”900″ font_family=”none” align=”center”]\n

DISPLAY ADVERTISING<\/h1>\n[\/mk_fancy_title][vc_empty_space height=”100px”][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”2\/3″][mk_padding_divider][vc_column_text css=”.vc_custom_1629458351418{margin-bottom: 0px !important;}”]Vindbaar zijn op internet is essentieel om als website of webshop te groeien. Met display advertising maak je jouw website of webshop vindbaar \u00e9n zichtbaar. Voor bedrijven met een nieuwe website, maar ook vaak genoeg bestaande websites, is het lastig om de doelgroep te bereiken. Gelukkig zijn er verschillende marketingtools die je helpen om wel de juiste mensen te bereiken op het internet. Dacht je direct na over SEO of SEA, maar vergat je display advertising? Zonde, want deze methode biedt unieke mogelijkheden om je product of dienst te promoten. Lees alles over de voordelen van display advertising.<\/strong>[\/vc_column_text][vc_column_text css=”.vc_custom_1631795456856{margin-bottom: 0px !important;}”]\n

Wat is display advertising?<\/h2>\n

Display advertising, ook wel bekend als Google display, is een vorm van adverteren waarbij een product, dienst of bedrijf wordt afgebeeld binnen een banner ad. Het is een van de mogelijkheden wanneer je kiest voor Google Ads uitbesteden<\/a>. Banner ads of display ads zijn beschikbaar in verschillende formaten, en worden vertoond binnen het Display Netwerk van Google. Het Google Display Netwerk is een verzameling van duizenden websites waarop je als bedrijf target display advertenties kunt plaatsen. Veel bedrijven laten de plaatsing van display ads vrij, waardoor de banner ads op tal van websites terug te vinden zijn. Je kunt er als bedrijf echter ook voor kiezen om op gerichte websites te adverteren. Dit kan door direct een getargete website te kiezen, of door duidelijke keuzes te maken binnen de omschrijving van de doelgroep en doelbestemming.<\/p>\n

Door in de eerste fase van een banner campagne scherpe keuzes te maken, weet je zeker dat de banner ads worden getoond aan de beoogde doelgroep. Die doelgroep bestaat niet altijd direct uit mensen met een hoge koopintentie, maar kunnen ook ‘latent zoekenden’ zijn. Deze latente doelgroep activeer je door middel van Display Ads.[\/vc_column_text][\/vc_column][vc_column width=”1\/3″][mk_padding_divider][vc_single_image image=”7127″ img_size=”300×400″ alignment=”center”][mk_padding_divider size=”14″][vc_column_text css=”.vc_custom_1632143932576{margin-bottom: 0px !important;}”]“Display Advertisement is de tool om in rap tempo jouw boodschap naar buiten te brengen. Heb je een nieuwe service of dienst? Een nieuw bedrijf? Laat het de wereld weten! Kies display advertisement bij MediaGarant.”<\/strong><\/em>[\/vc_column_text][mk_button dimension=”two” corner_style=”full_rounded” size=”large” url=”https:\/\/mediagarant.nl\/actie-nr1-in-google\/” align=”center” bg_color=”#f28e3c”]DISPLAY ADS UITBESTEDEN[\/mk_button][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][mk_divider style=”thick_solid” border_color=”#dd9933″][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/4″][mk_padding_divider size=”60″][vc_single_image image=”6577″ img_size=”full” alignment=”center”][mk_padding_divider][\/vc_column][vc_column width=”3\/4″][vc_column_text css=”.vc_custom_1629462083750{margin-bottom: 0px !important;}”]\n

Doel van display ads<\/h2>\n

Display Advertising is dus iets compleet anders dan SEA of zoekwoorden advertenties. Kies je voor display marketing, dan komen je banner ads op tal van websites naar voren, en alles draait daarbij om \u2018zichtbaarheid\u2019. Denk aan aspecten als het beeldmerk, logo, de slogan en een call-to-action (CTA) van het bedrijf. Dit alles in volledige cohesie met de doelgroep van de campagne. Wat zijn de primaire doelen van display advertising?<\/p>\n

”Display advertising is de kracht van herhaling”<\/em><\/strong><\/p>\n

Er zijn verschillende doelen te koppelen aan display advertising. Tegelijk kan je zeggen dat banner ads multifunctioneel inzetbaar zijn. Het vijfde punt, remarketing<\/a>, is een interessant en onderbelicht onderdeel van display advertising. Door een pixel op je website te plaatsen, weet je precies in welke fase van het aankoopproces een bezoeker is afgehaakt. Je kunt die pixel hangen aan een specifieke actie door de bezoeker, zoals:<\/p>\n