{"id":1218,"date":"2019-10-03T07:41:26","date_gmt":"2019-10-03T07:41:26","guid":{"rendered":"https:\/\/mediagarant.nl\/?page_id=1218"},"modified":"2020-04-14T11:25:31","modified_gmt":"2020-04-14T11:25:31","slug":"hoe-ziet-een-goed-agendapunt-eruit","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/mediagarant.nl\/mediapakketten\/hoe-ziet-een-goed-agendapunt-eruit\/","title":{"rendered":"Hoe ziet een goed agendapunt eruit?"},"content":{"rendered":"[vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1570093025660{margin-bottom: 0px !important;background-color: #ffffff !important;}”]\n

Agendapunt <\/strong><\/h1>\n

Met een agendapunt kondig je een aankomend evenement binnen jouw organisatie aan. Wil je het bereik en de bekendheid van jouw evenement optimaliseren, dan is een branche specifieke website natuurlijk de beste plek om zichtbaar te zijn voor de doelgroep. Bedrijfsevents zijn congressen, lezingen of een seminar. Wil je de zakelijke klant bereiken of is het event juist gericht op particulieren? Geef zelf vorm aan je agendapunt en bereik duizenden bezoekers uit jouw branche.<\/p>\n

Wat kan een agendapunt voor mijn organisatie betekenen?<\/h2>\n

Een direct bereik van de doelgroep. Is jouw organisatie actief in de Zorg, Recreatie, Onderwijs of Transport? Dan krijg je de kans om jouw aankondiging voor een evenement te delen op een reeds bestaande website, waar duizenden bezoekers op zoek zijn naar informatie, nieuwswaarde \u00e9n interessante evenementen; zakelijk \u00e9n particulier. Binnen het agendapunt plaats je alle relevante informatie omtrent het evenement, zoals de start- en eindtijd van het evenement, de locatie, doelgroep en eventuele entree. Uiteraard plaats je hierbij een link naar de evenementenpagina op de eigen website, waardoor je direct meer bezoekers genereert.<\/p>\n

Welke informatie mag je opnemen binnen een agendapunt?<\/p>\n