Klanttevredenheid MediaGarant

Bij MediaGarant hechten we veel waarde aan een hoge klanttevredenheid vanuit onze relaties.  Desalniettemin kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de diensten, producten of werkwijze van MediaGarant. Mocht dit het geval zijn, dan staat het u vrij om dit bij ons kenbaar te maken. MediaGarant treedt graag met u in gesprek om gezamenlijk een passende oplossing te vinden, met wederzijdse tevredenheid.

Wijze van indienen.

Uw klacht kunt u op de volgende wijze indienen:

  1. Via het formulier op deze pagina;
  2. Per e-mail naar administratie@mediagarant.nl;
  3. Per brief:

MediaGarant B.V.
t.a.v. administratie
Sontweg 13
9723 AT GRONINGEN

Hoe behandelt MediaGarant uw klacht?

Zodra wij uw bericht hebben ontvangen kunt u binnen 6 werkdagen een reactie van ons verwachten omtrent de inhoud en afhandeling van de betreffende situatie/klacht.

MediaGarant maakt doorgaans haar reactie schriftelijk aan u kenbaar. Echter, wanneer nodig kan MediaGarant  ervoor kiezen telefonisch contact met u zoeken. Indien gewenst kunt u zelf ook altijd om een telefonisch onderhoud verzoeken.

MediaGarant streeft naar een persoonlijke klantenservice en heeft daarbij altijd de wil om tot een gepaste oplossing komen.

Toch niet tevreden

Het kan natuurlijk voorkomen dat u alsnog niet tevreden bent met de wijze van afhandeling. Per geval beoordeelt MediaGarant welke actie vervolgens noodzakelijk is, waaronder het uitnodigen van de klant op ons hoofdkantoor in Groningen. Komen partijen er vervolgens nog niet uit, dan kunnen partijen ervoor kiezen om de kwestie bij een onafhankelijke derde partij voor te leggen.

0
0
0
0