Klanttevredenheid MediaGarant

Bij MediaGarant hechten we veel waarde aan een hoge klanttevredenheid. Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Soms komt het toch voor dat je niet helemaal tevreden bent over de diensten of producten van MediaGarant. Vervelend natuurlijk! Mocht dit het geval zijn, dan staat het je vrij om dit bij ons kenbaar te maken. MediaGarant treedt graag met je in gesprek voor een passende oplossing.

Wijze van indienen.

Vertel ons het liefst zo snel mogelijk waarom je niet tevreden bent. Je melding kun je op de volgende wijze indienen:

  1. Via het formulier op deze pagina;
  2. Per e-mail naar klantenservice@mediagarant.nl;
  3. Per brief:

MediaGarant B.V.
t.a.v. Klantenservice
Sontweg 13
9723 AT GRONINGEN

Hoe behandelt MediaGarant je klacht?

Zodra wij je bericht hebben ontvangen kun je binnen 6 werkdagen een reactie van ons verwachten omtrent de inhoud en afhandeling van je melding.

MediaGarant maakt haar reactie schriftelijk aan je kenbaar. Echter, wanneer nodig kan MediaGarant  ervoor kiezen telefonisch contact met je op te zoeken voor meer informatie of om je melding direct op te lossen. Indien gewenst kun je ook zelf om een telefonisch onderhoud verzoeken.

MediaGarant streeft naar een persoonlijke klantenservice en zal zich altijd inzetten om een melding naar tevredenheid op te lossen.

Vervolg

Kom je er niet uit met onze klantenservice? Ook dan helpen we je natuurlijk graag verder. Uw persoonlijke casus wordt in dat geval doorgezet naar de Commissie Bezwaar, welke een aangedragen oplossing onafhankelijk in overweging zal nemen. In dit geval kijkt er een commissie van drie personen naar je ingediende melding. Zo blijven wij zo objectief mogelijk. Je ontvangt doorgaans binnen 5 dagen een schriftelijke en/of telefonische reactie met betrekking tot je casus. Hierin is het mogelijk dat wij een nieuw standpunt innemen.

Toch niet tevreden

Het kan natuurlijk voorkomen dat je alsnog niet tevreden bent met de wijze van afhandeling. Per geval beoordeelt MediaGarant welke actie vervolgens noodzakelijk is, waaronder het uitnodigen van de klant op ons hoofdkantoor in Groningen. Komen partijen er vervolgens nog niet uit, dan kunnen partijen ervoor kiezen om de kwestie bij een onafhankelijke derde partij voor te leggen, bijvoorbeeld de burgerlijke rechter.

0
0
0
0